woensdag 16 oktober 2013

Al etend door de crisis heen...





In tijden van crisis willen we het liefst voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. En gelijk hebben we!

Voor wie dacht dat uitgebreid dineren in een, met een Michelinster bekroond, restaurant je faillissement betekent,heeft het mis.Verschillende restaurants bieden een all-in arrangement aan. Vaak op vastgestelde dagen in de week, maar sommige ook doorlopend. Toen ik daar achter kwam, hing ik meteen aan de telefoon. Reserveren!

Zo bezocht ik bijvoorbeeld restaurant de Lindehof in Nuenen. Zij bieden op zondag- en donderdagavond een 4-gangen diner inclusief aperitief, wijn en koffie met friandises voor €82,50 per persoon. Zo lekker, dat ik nog eens terugging.

Foto's van de gerechten maken met je iPhone is niets om je voor te schamen....hoop ik.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten